Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Погоріла С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Погоріла С. Г. 
Педагогічні умови формування магістрів з економіки та підприємництва як май-бутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / С. Г. Погоріла // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_39
Висвітлено поняття «педагогічні умови» в загальному контексті та у світлі формування магістрів з економіки та підприємництва як особливості організації навчально-виховного процесу, що забезпечують цілісність становлення магістрів, сприяють їх всебічному та гармонійному розвитку. Зауважено, що готовність до професійно-педагогічної діяльності передбачає визначення тих педагогічних умов, які б забезпечили її ефективність. Досліджено структуру педагогічної діяльності. Перелічено провідні педагогічні умови, розглянуто основні функції науково-педагогічного працівника. Виділено мотиви професійно-педагогічної діяльності, серед яких головними названо пізнавальний інтерес і бажання досконало опанувати майбутню спеціальність. Освещено понятие «педагогические условия» в общем контексте и в свете формирования магистров по экономике и предпринимательству как особенности организации учебно-воспитательного процесса, обеспечивающие целостность становления магистров, способствуют их всестороннему и гармоничному развитию. Отмечено, что готовность к профессионально-педагогической деятельности предполагает определение тех педагогических условий, которые бы обеспечили ее эффективность. Исследована структура педагогической деятельности. Перечислены ведущие педагогические условия, рассмотрены основные функции научно-педагогического работника. Выделены мотивы профессионально-педагогической деятельности, среди которых главными названы познавательный интерес и желание в совершенстве овладеть будущей специальностью.Lit the concept of «pedagogical conditions» in the general context and in the light of the formation of masters in economics and entrepreneurship , especially as the organization of the educational process to ensure the integrity of becoming masters, promote their full and harmonious development. Noted that the willingness to professional-pedagogical activity involves the identification of those pedagogical conditions that would ensure its effectiveness. Investigated the structure of educational activities. Listed leading pedagogical conditions considered core functions of research and teaching employee. Allocated motives vocational and educational activities, among which the principal called cognitive interest and desire to master the future specialty.
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.268 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лурін І. А. 
Перевага використання трьохтеслової магнітно-резонансної томографії головного мозку в прижиттєвій діагностиці прогресуючого тромбозу основної артерії [Електронний ресурс] / І. А. Лурін, В. П. Слободяник, С. В. Варуск, С. В. Погоріла, О. А. Руденко, Є. В. Цема // Український журнал малоінвазивної та ендоскопічної хірургії. - 2012. - Vol. 16, № 4. - С. 13-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujmekh_2012_16_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Барановська Л. В. 
Стан готовності магістрів з економіки і підприємництва до професійно-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Барановська, С. Г. Погоріла // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лурін І. А. 
Надання стаціонарної допомоги хвоним неврологічного профілю в центральному госпіталі ВМУ СБ України [Електронний ресурс] / І. А. Лурін, О. В. Охонько, В. Л. Савицький, Д. Ю. Якімов, С. В. Погоріла, Н. М. Чміленко, О. А. Руденко // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2014. - Вип. 41. - С. 29-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2014_41_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.942 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Погоріла С. Г. 
Комунікативна активність студентів як сутність навчальної діяльності [Електронний ресурс] / С. Г. Погоріла // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 444-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_93
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Погоріла С. 
Мовностилістичні одиниці вираження гротескного задуму в повісті В. Дрозда "Ирій" [Електронний ресурс] / С. Погоріла, І. Тимчук // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 3(1). - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_3(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.184 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського