Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Погоріла С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Погоріла С. Г. Педагогічні умови формування магістрів з економіки та підприємництва як май-бутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / С. Г. Погоріла // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_39 Висвітлено поняття «педагогічні умови» в загальному контексті та у світлі формування магістрів з економіки та підприємництва як особливості організації навчально-виховного процесу, що забезпечують цілісність становлення магістрів, сприяють їх всебічному та гармонійному розвитку. Зауважено, що готовність до професійно-педагогічної діяльності передбачає визначення тих педагогічних умов, які б забезпечили її ефективність. Досліджено структуру педагогічної діяльності. Перелічено провідні педагогічні умови, розглянуто основні функції науково-педагогічного працівника. Виділено мотиви професійно-педагогічної діяльності, серед яких головними названо пізнавальний інтерес і бажання досконало опанувати майбутню спеціальність. Освещено понятие «педагогические условия» в общем контексте и в свете формирования магистров по экономике и предпринимательству как особенности организации учебно-воспитательного процесса, обеспечивающие целостность становления магистров, способствуют их всестороннему и гармоничному развитию. Отмечено, что готовность к профессионально-педагогической деятельности предполагает определение тех педагогических условий, которые бы обеспечили ее эффективность. Исследована структура педагогической деятельности. Перечислены ведущие педагогические условия, рассмотрены основные функции научно-педагогического работника. Выделены мотивы профессионально-педагогической деятельности, среди которых главными названы познавательный интерес и желание в совершенстве овладеть будущей специальностью.Lit the concept of «pedagogical conditions» in the general context and in the light of the formation of masters in economics and entrepreneurship , especially as the organization of the educational process to ensure the integrity of becoming masters, promote their full and harmonious development. Noted that the willingness to professional-pedagogical activity involves the identification of those pedagogical conditions that would ensure its effectiveness. Investigated the structure of educational activities. Listed leading pedagogical conditions considered core functions of research and teaching employee. Allocated motives vocational and educational activities, among which the principal called cognitive interest and desire to master the future specialty.
| 2. |
Лурін І. А. Перевага використання трьохтеслової магнітно-резонансної томографії головного мозку в прижиттєвій діагностиці прогресуючого тромбозу основної артерії [Електронний ресурс] / І. А. Лурін, В. П. Слободяник, С. В. Варуск, С. В. Погоріла, О. А. Руденко, Є. В. Цема // Український журнал малоінвазивної та ендоскопічної хірургії. - 2012. - Vol. 16, № 4. - С. 13-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujmekh_2012_16_4_6
| 3. |
Барановська Л. В. Стан готовності магістрів з економіки і підприємництва до професійно-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Барановська, С. Г. Погоріла // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_36
| 4. |
Лурін І. А. Надання стаціонарної допомоги хвоним неврологічного профілю в центральному госпіталі ВМУ СБ України [Електронний ресурс] / І. А. Лурін, О. В. Охонько, В. Л. Савицький, Д. Ю. Якімов, С. В. Погоріла, Н. М. Чміленко, О. А. Руденко // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2014. - Вип. 41. - С. 29-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2014_41_6
| 5. |
Погоріла С. Г. Комунікативна активність студентів як сутність навчальної діяльності [Електронний ресурс] / С. Г. Погоріла // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 444-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_93
| 6. |
Погоріла С. Мовностилістичні одиниці вираження гротескного задуму в повісті В. Дрозда "Ирій" [Електронний ресурс] / С. Погоріла, І. Тимчук // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 3(1). - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_3(1)__11
|
|
|